söndag 16 oktober 2016

lite bilder från senaste tiden, egentligen utlovade till förra inlägget och förmodligen extremt efterlängtade men come on who can blame me. har bara ork och plats i hjärnan för en sak och det är gilmore girls (kär i jess<3) 
så, har börjat projektet "bli blond 2k16" och går bättre än förväntat! har ju aldrig blekt håret förut. ser sååå fint ut på första bilden men irl är det mer som till höger. tur att tjejen bakom mig also known as lyd also known as my future roomie är frisör och ska ta itu med detta så fort jag har pengar igen :----) 




som jag nämnde förut så är min angel KB här med sin klassis magda. de hyr ett ASFINT rum i en ASFIN lägenhet. vi dricker mest vin, festar, beställer mat, kollar film och sånt. sover mellan de i deras king size bed minst en gång i veckan hehe. tror inte nån förstår hur jävla skönt att ha de här efter fucking kaos in da soul hela sommaren. 
en bra outfit :----)

okej nu va det slut. ville väl mest ha som bevis att kajsa är här och jag faktiskt är blond. slänger också in lite bonusporr på hazz från another man, TÄNK vilket gulligt par vi hade varit eller hur. 

på ett sätt är det väldigt skönt att stänga ute alla känslor som är relaterade till ALLT som har med alla sorts relationer att göra men det börjar sippra igenom lite nu. krampar lite efter någon annans händer på min kropp och vill bara bli ÄLSKAD på ett rättvist och fint sätt istället för att vara en oärlig hemlighet som är fel på alla moraliska plan. jag vet att det inte definierar hela min personlighet men jag lever i en sån otrolig skuld att jag ibland inte kan röra mig. försöker springa ifrån problemen men det är svårt. försöker stänga ute allt som har haft med det att göra men det är också svårt. längtar tills detta helvetsår är slut och till att börja om på nytt. vill att allt ska glömmas och allt ska spraka 2017. har hektiska månader framför mig men tror bara det är bra. 

nu ska jag till pompoko o äta middag. ha en fin söndag o tack för att ni läser 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara