torsdag 12 mars 2015

min senaste pinnade bild på pinterest: 
den här på tilda lindstam. 

mitt senaste inkommande sms: 
"sexual screening? x" från lisa

mitt senaste skickade mail: 
"that sounds great! i'm free every day this week so just let me know when it suits you!" angående ev. barnvaktsjobb

mitt senaste sparade blogginlägg på bloglovin: 
BERLIN - girlfriend sleepovers + midnight cafes



min senaste seriebesatthet: 
i och med att femte säsongen av game of thrones släpps om prick en månad har inkan och jag taggat med att se om fjärde säsongen. ÄLSKAR blod o figther o hur upprymd jag blir av det? + är för alltid och för evigt kär i daenerys targaryen min KHALEESI 

mitt senate skickade fb-meddelande: 
"om jag ska dö gör jag det i dina armar" till kajsa i vår gruppchatt där vi pratade om vad som händer i sommar. 

min senaste att följa på instagram: 


min senaste nya blogg att följa: 
kenza tusen år efter alla andra. 

min senaste sedda film: 
såg om empire records i förrgår när jag inte kunde sova. o alltså UGH vill inte gå till jobbet inatt om det inte har förvandlats till världens bästa skivaffär år 99 :(

min senaste spelade låt på spotify: 
the tide is high (get the feeling) - atomic kitten vi har fått dille på den här låten hemma och planerar att ställa oss på bon street med synkad dans och mima så att folk ger oss pengar. sen ska vi fira med att köpa kaffe OCH kaka på en solig uteservering. 

det är alltid sol och varmt här nu för tiden, fryser inte ens när den har gått ner och det tackar jag alla högre makter för. tackar också mina två roomies. ni är finast på jorden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara