måndag 16 mars 2015

jag vill så mycket. jag vill ha ett 9-5 jobb där det är bra betalt och snortajta svarta jeans. en biker jacket och mjuka underkläder. jag försöker tänka positivt och att det är spännande att bara ha 15 pund kvar efter att jag betalat hyran, men mest är det piss och skit och jag prioriterar fest och öl framför att kunna smsa och ringa. men alltså det är ju bra egentligen. det är bara det att jag är trött på att jämt vara svinfattig och ha skulder. 
tycker om vår lägenhet så mycket. det är så mycket internskämt här, så mycket skratt som ekar mellan väggarna. i sovrummet matchar vi med lakan och på väggen hänger sånt vi tycket är fint. ett kärleksbrev till inga, festivalspelscheman och teckningar ritade av tre superälsklingar. blir helt knäpp av att tänka på att jag ska bo här i höst med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara