torsdag 15 januari 2015

sitter just nu i vår dubbelsäng på golvet för idag äntligen ÄNTLIGEN efter strul och snack i telefon med diverse olika bredbandsmänniskor fick lisa och jag igång vårt nätverk. ser fram emot att överraska inkan med det när hon kommer hem från jobbet, och med att jag hittade hennes borttappade pinkod bakom byrån i sovrummet. 
allt är roligt här, förutom hyran och elräkningar och att vi inte kan dammsuga utan att brandvarnaren går igång och att det är så fuktigt att mitt hår jämt är fluffigt och konstigt. toapappret är rosa och tvålen också. enda kramperna av saknad får jag när jag pratar i tele med mam o pap och de berättar om vad som händer hemma, annars saknar jag ingenting alls. mer än kanske apelsinjuice och macka med ost till frukost. 
inkans och mitt nya favoritgodis är kitkat chunky double caramel, på tesco kan man köpa tre för £1.20 vilket vi (jag) ofta gör efter att ha varit på bibblan och snattat på deras lousy internet eller suttit vid en dell-dator och sökt jobb. med jobben går det kasst. förmodligen för att det är januari och de enda annonserna på gumtree är om opålitliga telefonförsäljare eller restaurangkock. eller så är det helt enkelt för att jag är dålig och ingen vill ha mig. hoppas på det förstnämnda. 
förutom att äta ordentlig och hälsosam mat har jag börjat springa. när jag kom hem efter en inte så superlång springtur häromdagen fann jag mig själv stå och posera i spegeln som min största förebild och idol på min nya favvobild av henne. älskar alexa, hon är det vackraste i detta himla liv. 
lisa och jag har suttit i varsitt rum nu i kanske två timmar med varsin dator och chattat på facebook. tror att det är dags för mig att ta tag i dagen, duscha, klä på mig och handla upp mina sista pengar på mjölk, lök och potatis för ikväll ska vi laga morotssoppa och sen spela biljard. ses och hörs. xx 

3 kommentarer:

älska mig bara