söndag 7 december 2014

ja som ni vet kändes livet såhär i början av veckan 




















men sen ryckte jag upp mig och ba "NEJ", åkte till min gamla skola där pärlans klass hade julshow. hon spelade bas o sjöng o glänste, jag fick tårar i ögonen. 
förevigade min återkomst med en selfie och fina naglar 
dagen efter det strosade jag runt på stan med lovis i en jättebra outfit (min nya bästa) 
och sen blev det fredag. jag fred o della hade källarfest hos dellan, vi åt babybell och drack och spelade biljard (de spelade biljard jag spelade musik). sen lipade vi (jag) till idolfinalen och så tog vi en taxi till stan. mosgos köpte blåa drinkar och vi dansade på ett folktomt statt tills stängning. efter gick vi på fest hos en snubbi som bara hade svarta kläder i sin garderob, vi kom fram till att han var en manlig liza tegel. mkt bra kväll, som terapi för själen. 
dock har jag inte återhämtat mig efter fyllekäket kl 13 i lördags på michelles, men släpade mig ändå ner idag till världens bästa karin för världens bästa julmarknad.  
min älskling kajsa var inte där men hon sålde APFINA kort. stolt bästis. 
sen fikade vi så klart på peters surdegsmackor. kändes JÄTTEKONSTIGT att vara där utan elsa och inga dock, gick omkring och pekade ut vad jag vill ha i mitt framtida hem ensam :( mamma tröstade mig, tur att hon finns. 
när jag kom hem var jag kall och matt i hela kroppen så kom på den eminenta idéen om hemmagjort ansiktsmask och hårinpackning. hårinpackningen var galant eftersom den var köpt men ansiktsmasken var hemsk och klumpig och såg ut som kräk. låtsades på instagram att jag kände mig fancy, kände mig i verkligheten äcklig. 
avslutar detta konstiga (?) ovana (?) sämsta (?) inlägg med denna gif. vill ha den tatuerad på insidan av mina ögonlock så att när jag blundar alltid kan vara glad. kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara