onsdag 19 november 2014

när jag fick jobb trodde jag verkligen att min tillvaro skulle förändras till den bättre, att jag aldrig mer skulle vara rastlös och att dagarna jag var ledig skulle vara som guld. men eftersom jag faktiskt bara jobbar några timmar under tre veckors tid insåg jag ganska med en gång att allt känns precis likadant som innan, utan det dåliga samvetet dock. har sååå mycket fritid och eftersom de kompisar som fortfarande bor här antingen jobbar eller går i skolan om dagarna, spenderar jag väldigt mycket tid med mig själv. och internet. 

typ sånt här gör jag om dagarna!!! 
sover skitlänge (vilket är dumt för är vaken halva nätterna oops) och dricker massa massa massa kaffe. tål inte så mycket egentligen men det är gott och kul när man har tråkigt. 
efter kaffe och frukost i någon timme gör jag mig fin. tycker det är JÄTTEVIKTIGT att sminka mig och klä på mig och fixa håret för att inte bli helt superdeppig. t.ex. igår tog det mig typ 20 min att få till bollarna på huvudet och sen åkte jag in till stan och köpte den där jackan jag egentligen inte behövde, bara för att inte trilla ihop och förvandlas till en tråkig klump. tror också det är bra att göra mig fin för mig själv och inte för någon annan, eftersom det är min egen ensamhet jag umgås med hela dagarna liksom. 
efter behandling av mitt yttre (lol) brukar dagen se ut lite olika beroende på om jag har någonting planerat eller inte, idag t.ex. har jag absolut inga planer alls och då brukar jag leta outfits till påhittade event på pinterest eller planera hur min garderob ska se ut när jag flyttat. 
samtidigt som jag lyssnar på FOUR och skriksjunger och rullar omkring på golvet. så jävla fånigt kär. 
sen någon gång brukar jag bli hungrig. mina nya favvorätter som officiell köttätare igen är antingen hamburgare eller korv med milkshake. 
någon gång här brukar jag bli uttråkad och rastlös och det börjar krypa i varenda millimeter av min kropp, så då kollar jag på the simple life för att återfå styrkan eller städar mitt rum eller provar kläder i väntan på att pärlan ska komma hem och hänga med mig. 
och om pärlan är på hänghumör går jag och lägger mig supersent, annars ca kl 20 och kollar på några filmer innan jag tvingar mig själv till att somna. 

roligare än så blir det faktiskt inte. trivs helt okej med det ändå och om någon har tips på saker en lat och sällskapssjuk tonårsbrud kan göra om dagarna säg gärna till. behöver verkligen skaffa mig en hobby som inte inkluderar day dreaming och fan girling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara