onsdag 22 oktober 2014

hur gammal är du? 
19 år två månader och sex dagar 

hur gammal känner du dig? 
när jag kollar på paradise hotell känner jag mig som 15 för att alla deltagare känns som hundra år äldre, trots att ylva faktiskt är född samma år som jag. annars känns 19 faktiskt som en ålder jag passar in i? på gränsen till teenage men ändå inte "vuxen". 

vad har du gjort idag? 
lipat till calleth you, cometh i på busshållplatsen. sovit. duschat. druckit kaffe. hängt på internet. ätit sushi med kajsa. 

vilken film såg du senast? 
pitch perfect, ny favvofilm skrattade såååååå mycket 

vilken är din favoritårstid och varför? 
vår och höst. vår för att allt vaknar till liv igen, du kan ha tunna strumpbyxor utan att frysa och att sitta ute i parken för första gången på ett halvår utan att dö av kyla är oslagbart. höst för att luften är frisk och krispig, halloween, kappor och för att höstsol är min allra bästa sol någonsin. 

är du besatt av någonting? 
internet, socker, smicker

beskriv platsen du befinner dig på just nu? 
sitter ihopkurad i soffhörnet. pappa sitter bredvid, tv:n visar venedig, brasan är tänd och det är kaffefläckar på det vita soffbordet. 

när vaknade du idag? 
när luddes alarm ringde strax efter sju. somnade i bilen på väg hem och sov sen till halv elva. 

vilken är din favorithögtid? 
HALLOWEEN!! MER OM DETTA I NÄSTA INLÄGG!! lol 

om du fick vara var som helst just nu, var skulle du då vilja vara? 
på en strand med palmer, paraplydrinkar och gratis massage. alla kompisarna skulle vara där och solen skulle aldrig gå ner och det skulle vara fest och vi skulle aldrig bli trötta eller ledsna. 

hur svarar du i mobilen? 
antingen aaaa, hej baby, eller bara hej? vet inte beror på vem som ringer :s

vad lyssnar du på just nu? 
zanys voice of angels i right now 

vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? 
jordnötssmör, banan, apelsinjuice, pappas bröd, te. 

vad är du på för humör just nu? 
rätt bra ändå, har bestämt mig för att inte vara ledsen  

vilket är ditt favoritgodis? 
sura blåa ögon, ALL choklad men särskilt reese's, snickers, rolo, marabou apelsinkrokant

vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
svenska och textkommunikation 

vad har du i dina fickor? 
p-piller, busskort, baby lips, hörlurar, godispapper. på riktigt mina fickor är GIGANTISKA det får plats en hel vinflaska där i. och förmodligen jakobs nya hundvalp. 

hur många gånger har du flyttat? 
när jag var liten bodde jag i en lägenhet i stan med mam och pap tills vi köpte huset i ramdala där jag fortfarande bor kvar med pappa. när de skiljde sig flyttade vi till en lägenhet med högt i tak och kakelugnar, efter det till ett lägenhetsområde med maaassa barn och kompisar. vi lekte JÄMT med varandra, allihopa oavsett hur stor åldersskillnad det var. sen bodde vi ett pyttetag i en miniliten lägenhet mitt inne i stan innan vi flyttade till huset mamma och vi bor i nu. 

vad åt du till frukost? 
macka med smör och kaffe med mjölk. 

hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 
hösten för tio år sen skiljde sig mina föräldrar och jag var helt förkrossad. 

har du, eller har du haft några smeknamn? 
när jag var liten kallade alla mig för nea, vilket mamma, pärlan och diverse äldre kompisar fortfarande kallar mig ibland, ytterst sällan dock. när jag började ettan på gymnasiet började mina klassisar kalla mig för linne vilket jag HATADE till en början men nu ÄR. kallar mig själv för linne och varje gång någon säger linnea blir jag typ rädd…. linne_cool 4 life 

vill du gifta dig? 
i do 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara