torsdag 18 september 2014

UGH ja jag tycker synd om mig själv. är ynkligare än ynkligast och bryter ihop lite då och då och har ont i magen och ett hål i hjärtat MEN NU FÅR DET VA NOG!!! det är okej att gråta det är okej att va ledsen och känna sig saknig men det är inte okej att vandra omkring som ett likgiltigt monster och stirra ut i tomma intet. istället tänker vi på allt kul som händer! 

som att 1. JAG ÄR NYKLIPPT! eftersom att jag har 12 kronor på mitt konto och inte ens råd att åka buss har jag verkligen inte råd att klippa mig, därför är det perfekt att ha en kompis med dolda talanger och den enda inom hårväg som jag litar på. 

TADA! mjukt och lent är precis det enda som spelar någon roll så tack älskade frida för att du tar hand om mitt hår när jag inte är kapabel till det själv. 

2. NÄSTA VECKA ÅKER JAG TILL BRIGHTON FÖR ATT HÄLSA PÅ INKY!!!!!
hon flyttade dit förra veckan men eftersom jag redan saknar ihjäl mig, ändå inte gör någonting vettigt här hemma och har sparpengar som behöver spenderas kunde jag inte komma på något bättre än att åka dit och hänga med min favoritperson i några dagar. SUPERPEPPEN ska tröstshoppa och dricka billig öl och fylla mina öron med ljuv brittiska. 

3. THE POWERPUFF GIRLS FINNS PÅ VIAPLAY!!!! 
om jag är 9 eller 19 är det ingen som riktigt vet men att kvinnliga superhjältar är BÄST vet alla. pax för att vara bubblan.  

mm ja det var väl allt kul för tillfället…… förutom om du är kna-bo och vill ha nya kläder!! då ska du komma till porslinan på söndag!! all info finns i evenemanget så klick-klick-klicka på länken. puss o kram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara