måndag 14 juli 2014

IGÅR efter prick en månads ont i magen-längtan fick jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN gosa med de två finaste liven i världen. 
när jag kom sprang hon hårt hårt hårt in i min famn och höll om mig i ett järngrepp tills jag sa "får jag se på dig" och inspekterade hennes tappade tänder och vilken färg hennes naglar var målade i.  
det nya fina älskade knyttet log och luktade så gott att jag aldrig ville släppa taget eller få henne att försvinna ur ögonvrån. 
och efter timmar av gos och skrik och bajsblöjor och kojbygge somnade den ena i vagnen och den andra på en luftmadrass efter att jag borstat tänder och flätat hår. kan skriva en hel roman om hur stor och stark min kärlek till dem två är och hur det knappt får plats i mitt lilla hjärta men jag slutar här. å blir helt pirrig i kroppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara