måndag 19 maj 2014

hello ppl!! helgen har varit spännande, lärorik?? och instagrammig så här kommer lite pics från min lördag tagna av mig och mina jättecoola kompisar. 
dagen började tidigt med pärlans konfirmation. jag skrattade och gäspade om vartannat och min mage kurrade för hade inte ätit frulle. jag bröt mot regler och hade hatt i kyrkan och min lillebror isaac är cute och längre än mig :/ 

efter mat och tårta i skuggan på altanen var det dags att gå till joar och förfesta innan vi skulle vidare och dansa på tennisklubben!! dock så blev det bara dans till electric banana band och när det stängde vid ett drog vi på efterfest i en ganska så full lägenhet. när jag tog bussen hem brann himlen och det var behagligt ute trots att klockan var fyra. njutning på hög nivå. SLUT PÅ ASKUL LÖRDAG! btw ser ni hur dösnygga mina kompisar är? 
efter fem timmars sömn hämtade inga upp mig för att dra på loppis i ösregn. vi gav upp rätt fort, fikade istället och efter att jag varit hemma och landat i någon timme åkte jag till min partner in crime i vårt gemensamma paradis. 
LOOK AT THIS SWAG LORD!!! jag tog töntiga bilder till skolet och queenie poserade coolt. 
♡ KÄRLEK ♡ 
sen gick vi hem, åt mackor, planerade 18-årsfest och borstade tänderna med bloggvänlig tandkräm. 
sen var dagen slut. stay cool. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara