måndag 5 maj 2014

HEJ jag har bestämt mig för att vara superglad istället för superledsen och än så länge funkar det galant (förutom på nätterna när jag tänker på hur det kändes att ha någon att röra vid). för att det ska gå måste jag tänka superglada tankar hela tiden och göra små saker som känns superbra i kroppen, t.ex. äta frukost till middag, kolla på alla filmer med hayao miyazaki, spendera pengar på fina kläder och tänka på saker som att jag tar studenten om 39 dagar och ser one direction om 40. 

hela helgen har varit en enda stor superbra känsla. lite såhär såg den ut: 
förutom att vi sålt fika och tjänat ihop pengar till en emmabodabiljett så har vi kokat omänskligt mycket kaffe, pratat hemlisar och varit extremt gulliga mot främlingar. 

vi har också listat saker jag är bra på 
1. skriva fint (som i skrift, typ när jag skriver på papper) 
2. krypköra 
3. göra ingenting alls (don't wanna work wanna make money while i sleep) 

♡ älskar dom två bästisar forever ♡ 

annat: 
har köpt ett par drömskor som jag får på tisdag och under tiden jag längtar väntar och suckar planerar jag hur sommarens outfits ska se ut. baserat på skorna då alltså. 
fittkort som alltid. fittkort är det enda rätta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara