tisdag 22 april 2014

panik i hela kroppen när solen lyser ute och jag sover bort halva dagen och mina enda två lektioner. dagar som dessa hatar jag mig själv för att jag inte kämpar mig upp och iväg till skolan som är min enda trygga punkt, men jag är rädd för att stöta på fel person vid busshållplatsen eller i matsalen eller i den långa smala korridoren på plan fyra. idag börjar helvetesveckan med oändligt många deadlines på uppgifter jag inte ens börjat på men jag stänger bara av. låtsas vara någon annan någon annanstans med en färdig gymnasieutbildning, ett framgångsrikt jobb och med långt hår och alltid fina naglar. helst i ett land där man inte äter tacos varje fredag eller där texten på mjölkpaketet inte är ens modersmål. ugh. är aldrig nöjd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara