torsdag 13 mars 2014

hur ser din skrivbordsbakgrund ut? 
GIRLS och snygga boys och lite viktiga dokument 

det tråkigaste som hänt i år?
att skolan är dum i huvudet och dödar precis allt och alla fina som finns

det bästa som hänt i år? 
hundvalpen i ryggsäcken. skrattade så jag grät hela dagen. 

en bild du tar med photobooth nu tack! 
frida och jacks fina och vita kök. frida sitter bredvid men vill inte va med :(

tre saker du ska göra idag: 
1. skriva syfte, metod och problemformulering till mitt gymnasiearbete 
2. dammsuga mitt rum 
3. äta upp resten av mitt naturgodis 

tre senaste sms: 
- haha okej då är jag med! 
- det blir jättebra! tack så mycket! 
- bra då ses vi :* 

nuvarande besattthet: 
musik: SANNINGSSERUM
tv: eh serietips tack??? 
kläder: fuskpäls och solglasögon 
mat: pizza 
djur: MOPSAR DÖR 
mest romantiska som hänt på senaste: 
när jag satt i en gulligs knä och fick kyssar på min bara rygg. det va väl rätt romantiskt tror jag. 

ett jobb du aldrig kommer kunna ha: 
tänker alla jobb då man behöver vara utomhus och jobba med kroppen. är en mycket svag liten och frusen person. 

tre saker i din bokhylla:
1. mina nya glittriga pjucks :') 
2. rookie yearbook 1 och 2 
3. one direction-biljett 

något du inte gillar hos andra: 
människor som är oförstående och bara kan se saker ur sin egen synvinkel 

en dålig sida hos dig själv: 
att jag inte kan bli lite sur utan när jag blir sur blir jag verkligen JÄTTESUR. och att jag kan bli extremt bitchig  

en maträtt du är sugen på prick just nu: 
pizza med skitmycket ost och ostfyllda kanter mmmm

helgplaner?
vin och klubb blåjeans på lördag! megapepp på dans 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara