måndag 17 februari 2014

JAG HAR INGET KUL ATT VISA SÅ HÄR KOMMER EN LITEN LISTA SNODD HÄRIFRÅN KYSS! 

dagens outfit: 
 
this tröja som är den bästa jag vet (tack kajsa för ännu ett plagg som snällt får bo i min garderob medan du är i new york och har det skojigt) och mitt enda par byxor :) mjuka sköna och med vida ben. 
för att göra det lite mer festligt kan man toppa med min  studentmössa som kom någon gång för typ två veckor sen!! det står linne cool på den
den kanske ser helt okej ut när jag poserar med den på sniskan men i verkligheten är den ganska hemsk, mest för att den är för liten. aj aj aj. 
det enda som är fint är den champagnefärgade insidan. känns extremt lyxigt :') 

och en outfit som såhär i efterhand kanske inte blev så himla bra: 
ehm…. detta var på midsommar någon gång på kvällen och jag kan verkligen inte fatta vad jag tänkte här? frös jag eller tog jag bara på mig det finaste jag kunde hitta i inkys garderob? byxdress + långkalsonger + röd morgonrock (även känd som mensdroppen/röda kåpan) aja var i alla fall lycklig och matchade mycket fint med damen bredvid. 

vad lyssnar du på just nu? 
AM!! SÅ BRA!! 

vilken spice girl är du? 
har klurat på denna fråga ett tag nu och måste nog ändå säga baby pga yngst i glittergänget? gillar gulliga grejer och kan vara rätt oskyldig ibland? eller? jag vet inte hjälp mig :(

en bild som förtjänar lite tid i rampljuset: 
ser. ni. hur. lycklig. jag. är. även här kan man ifrågasätta mitt val av kläder? skyller på att det var maskerad och att min kjol trillade av hela tiden…. 

vad vill du döpa ditt (eventuella) framtida barn till? 
har en lista med femtiosex namn där varje namn passar till olika tillfällen, typ om jag skulle skaffa barn med en engelsman, fransman, svenne eller japan. men om vi säger att jag bor i sverige så är frank och viola det jag har velat att mina ungar ska heta sen jag var tretton tror jag…. maj och olle är också svinfint. 

vilket ämne är ditt nördområde? 
leonardo dicaprio……. och håkan hellström…… räknas det ens som ämnen? för kan inte komma på något annat jag kan allt om? pin.

har du varit kär i nån kändis? 
eh dum fråga? ja det har jag och ja det är jag hejdå slut på frågan move on

vilken är den coolaste kändisen du någonsin träffat? 
vet inte? förmodligen soko för hela händelsen var galen knäpp och underbar

vad är bäst på hela internet just nu? 

slut på det roliga. säljer ännu mer kläder så tycker att ni borde fortsätta festen här istället och betala min flygbiljett som blev svindyr. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara