lördag 8 februari 2014

idag är det den inofficiella chokladdagen. för jag vet inte hur många år sen när jag och this beautiful girl var små skrev vi in denna eminenta idé i våra icke-existerande kalendrar och har sedan dess försökt ta det på blodigt allvar. 
men just nu när allt känns hopplöst och eländigt och jag mest av allt hade behövt en kram och inga krav, är hon inte hemma utan istället cirkus 6490 kilometer ifrån mig. och jag som inte tänkte att det skulle vara så jättejobbigt att hon och tre andra skitviktiga personer befinner sig på olika håll i världen, gråter istället varje kväll tillsammans med allt annat som är tungt. 

INGA DU ÄR BÄST!!! hoppas indien bjuder på åtminstone någonting innehållande choklad och så hoppas jag att du tar ditt förnuft till fånga och kommer hem inom en snar framtid. saknar dig varje dag. puss och kram från din extremt överkänsliga kompis 

1 kommentar:

  1. övertygelsen i detta gör iaf mig glad. kram på dig!!

    https://www.youtube.com/watch?v=-U3cXb0Xn9o&list=UUBOnywksr5kjEVhI5vz1pcg

    SvaraRadera

älska mig bara