måndag 24 februari 2014

hej hej bloggen idag har det hänt roliga saker som att jag t.ex. såg en tjej plocka upp världens sötaste hundvalp ur sin ryggsäck, delade en burköl i skolet med sverker & wictor och så har det varit sol!! kul va!! 
inatt sov jag knappt någonting för drömde om 1D (eller ja jag drömde om little things eftersom det är sista låten som spelas i this is us, som pärlan och jag såg innan vi gick och la oss igår. allt har en logisk förklaring) men trots det vaknade jag en timme innan jag var tvungen att gå upp? cray. drack kaffe och förevigade som den trogna internetnörden jag är. 
sen åkte jag till skolet och hade fotolektion. denna bild är tagen typ fem minuter efter att vi sett tjejen plocka upp hundvalpen ur väskan. tror nog att det är bland det topp tio konstigaste/roligaste/hemskaste som hänt mig i mitt liv (eller i alla fall i år) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara