måndag 10 februari 2014

googlar på växter som ej behöver vattnas, planerar min studentklänning i detalj och gör uträkningar för att veta exakt hur lång luggen hinner bli innan det är dags för att täcka huvudet med en ful mössa. öppnar fönstret. blundar och låter solen smeka mina vinterttorra kinder och för några sekunder är det vår. är konstant livrädd för att folk ska tröttna på mig men när jag tänker på att jag imorgon ska premiäranvända mina drömskor orkar jag för en stund inte bry mig. det är rätt stressigt nu. antar att alla hjärtans dag (som är en av de bästa dagarna på året hatar er som inte håller med) bara kommer innehålla svenskatal och sukt efter en lång pojke i korridoren på plan fyra. ja och efter det är ännu ett lov över och körkortsboken är inte ens öppnad utan istället täckt med glittersmink. 

jag hatar att vara den där tråkiga som bara skriver om saker som kanske är intressant för mig om några månader när jag går tillbaka i mitt arkiv och skäms över saker jag sagt/tänkt/gjort, men jag vet inte annars vad jag ska skriva om. och det känns inte som att jag riktigt är färdig med den här töntiga lilla sidan så. ja. finns inte så mycket mer att säga och finns inte så mycket mer att göra och här är det slut på ännu ett osammanhängande och oläsligt inlägg utan syfte. see you soon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara