måndag 13 januari 2014

hej nu är håret mörkt igen och i just denna stund en perfekt nyans av chokladbrunt. tack mamma för det. 
och tack kajsa för att jag får ta hand om dina kläder när du är på andra sidan atlanten. du räddade min biodejtsoutfit. 
för i fredags var det dags för sverigepremiär och tre timmar leo. tror det är dags för din oscar nu baby. 
annars då? jo ja nä jag vet inte. hela helgen har jag legat inspärrad på mitt rum och tittat på film. bl.a. ligg med mig som faktiskt var väldigt kul trots att jag var skeptisk till norskan de första minuterna (är skeptisk till alla nordiska språk som jag borde förstå mer än vad jag gör)  
OCH IDAG HAR JAG TRÄNAT KICKBOXNING!!! såhär nyduschad trött och rosig är jag nu när jag borde plugga. this is me this is real this is linne 
långt hår va. och fin tattoo. 
och så har jag tittat på när min låtsaspappa borrat upp denna beauty queen på väggen! det är du och jag nu kirsten du och jag. 
innan jag säger hejdå tänkte jag visa min nya växt knutte som inte dör när jag glömmer vattna den. vi ska bli bästisar (tack igen kajsa för att jag får låna din sex and the city-box. du är en true friend) 

1 kommentar:

älska mig bara