måndag 11 november 2013

sen höst och vinter är den SÄMSTA instagramtiden någonsin för det är fan skitmörkt. jämt. vilket verkligen suger för en instasucker som jag. här är iaf min senaste vecka + idag genom den rätt så usla mobilkameran! 
min nya favvofrisyr 
en gullig kille som fyller år idag!!! happy b-day leonardy i love y 
och så della i kajsas fantastiska kök. vi kom fram till att det ser ut som ett café, jag tillägger nu att det absolut ser ut som ett café. för hipsterkids med macbooks som gör allt annat än vad de ska göra. suck. 

puss och kram kompisar. återkommer med något kul när jag inte drunknar i plugg och när jag införskaffat mig ett par vantar. 

4 kommentarer:

  1. OMG på köket och din frisyr. Leo kan få ett litet OMG han med.

    SvaraRadera
  2. min førsta tanke "vad ær detta før nytt cafe??!?!?!!"
    puss från norr

    SvaraRadera
    Svar
    1. saknar dig här i sverige kom snart och hälsa på kysse og klemme

      Radera
  3. længtar till jul då ska vi gøra en sån hær

    https://www.google.no/search?q=pecan+pie&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RI2EUryRIufw4gTHqoHwBQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1879&bih=1050

    SvaraRadera

älska mig bara