söndag 4 augusti 2013

förutom söta pojkar lockar glass glitter hubba bubba och bebisar så är mitt hjärta så himla svagt för saker som matchar. det är nästan så att det gör ont på riktigt när jag tittar på ovanstående bilder för kolla bara? hur perfekt? det här är verkligen min definition av perfektion och tänk bara hur fantastiskt det kommer bli när jag kan klä min framtida familj i matchande träningsoveraller (vem vill inte se ut som chas ari och uzi jag menar hallååå) 
därför blev jag lycklig när jag hittade en tv som matchande min outfit igår när jag var ute och härjade. och ännu lyckligare när vi hittade den här lastbilen. dock var apparaten tung och jag svag så den fick stå kvar i gatuhörnet där vi hittade den, slår vad om att vi hade haft fina nätter tillsammans om den hade blivit min. 

1 kommentar:

  1. Men vilket vackert koordinerat inlägg. Är likadan, blir helt uppspelt men tillfredsställt harmonisk av sådant här.

    SvaraRadera

älska mig bara