lördag 20 april 2013

rödvinsläppar på ett köksgolv och några kompispussar på ett dansgolv sjuttonåringar inte alls får vistas på. men just då försökte jag tänkte bort orosklumparna i magen och huvudet som inte riktigt följde med och DJ SPELA NÅGOT COOLT FÖR NÄR MAN SER MINA MOVES TAPPAR MAN LÄTT HAKAN!!!! sen blir jag utslängd, gråter på en parkbänk och vill hem till mammans trygga famn. 

”när våren får dig att bryta samman tänk på när vi var tillsammans”
ja, och jag bryter samman. alltid. varje gång. varje jävla gång håkan fattar du inte det? pophjärtat växer liksom lite lite lite varje gång du återvänder och pratar om kukböcker och gröt och fan ta dig rent ut sagt JAG BLIR ALLDELES KNÄSVAG AV LOCKARNA OCH HÄNDERNA OCH BENEN OCH HELA HELA HELA DIG. skärp dig linnea ta dig samman VÄX UPP. 
och istället för att vara i malmö och hänga med personen jag nyss beklagade mig över så tröstshoppade jag glitter och tomatplantor och om det inte blir bättre snart köper jag upp alla mina besparingar här. materiell lycka är det enda som hjälper när inget annat gör det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara