tisdag 23 april 2013


vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
 använder panne och abso heeeeela tiden, måste sluta.

har du någon fobi?
 fobi och fobi men alltså hajar. det är bland det värsta jag vet. ibland när jag duschar så försöker jag inte tänka på att det är en haj som simmar mot mig men det går inte och då får jag panne och vill skrika och gråta. samma sak när frida hade på sig en tröja med en haj på när vi hade idrott. dog. så sjukligt fruktansvärt läskiga och deras tänder och döda ögon och NEJ NEJ NEJ.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
 mamma gjorde en jättegod sås igår. jag älskar sås. och så köpte jag vit choklad med jordgubbsbitar i idag på hemköp och det var ju gudagott. så gott att jag nästan var tvungen att slänga mig dramatiskt på sängen och skrika lite. 
vad är det finaste någon har sagt till dig idag? 
kajsa sa att jag var söt innan vi skulle ha spanska, blir ju skitaglad och faller ihop till en klump på gölvet.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
 kände mig nöjd idag när jag var duktig på spanskan!!!! och när jag blåste stora bubblor 

vad tror du kommer bli roligast i helgen? 
lördagens fest med sporttema!!! ska vara tennisspelare wiho.

vilken är din pepplåt för tillfället?
 DEN HÄR ÄR SÅ BRA 

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
 har egentligen ingen dötid….. men eftersom jag har väldigt dålig självdisciplin så gör jag inte det jag ska och istället så kollar jag på film och läser bloggar och pysslar och träffar kompisar. 

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
 nä inte vad jag vet. ingen spänning och inga äventyr här inte. jävla trist 
vad oroar du dig för? jättemycket. som att jag inte kommer få de betyg jag vill ha eller att mina kompisar kommer glömma bort mig när de flyttar härifrån eller att jag aldrig kommer bli kär i någon eller någon i mig och sådant strunt jag VET att jag inte behöver oroa mig för. skitdumt för det tar så jävla mycket av min kraft när jag hela tiden går omkring och oroar mig.

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden? HAHA. skrattade högt på riktigt, och så tänker jag säga alicia för hon är fan twitterfamous (hon är famous här nere också alla är kära i henne) och hon har suttit på mitt golv mhmmm jag är kompis med en kändis SLÅ DE VA.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden? mitt liv!!!! de senaste veckorna har det varit som en jävla high school-film, fast utan det överdrivna och the plastics och alla fina kläder och cheerleaders.
hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
 såhär!!! haha lol men hade i alla fall fina bästa glittriga skorna 

har veckan varit bra än så länge?
 igår var rätt kass, men idag har varit bra och jag har känt mig produktiv! heja linne! och så träffade jag kajsa och julia vilket kändes som en evighet sen och det är ju alltid jättejättejättebra för de är jättejättejättebra. 

lista snodd från JULIA WOHO

1 kommentar:

  1. hahahaha knäppo och jag är vän med en kung!!!!

    SvaraRadera

älska mig bara