torsdag 21 mars 2013

det snöar lika mycket nu som det gjorde i början av december, men mina vinterkängor är sedan länge undanplockade och känslan av att behöva ta på sig en fodrad jacka gör mig spyfärdig. springer till bussar. sover mellan svettiga kompisar. tittar på alldeles för mycket film (eller nej jag skämtar det kan aldrig bli för mycket det är det bästa sätt att fly på). vägrar gå upp och ut och snälla vår bara kom kom kom nu nu nu denna konstanta kyla gör mig galen!!!!!! och trött. och eländig. och hultsfredsfestivalen ligger inte i hulstfred längre och ärtan växer och idag lyckades otto och jag matcha varandra. bara det att hans kinder är rosigare och ögon mörkare. den ungen får mitt hjärta att slå i hundranitti, precis som tanken på morgondagens rymdfest och att jag ska spendera hela helgen med favoriter. har en så jävla tur. 
nu har jag inte mer att säga så ni får ett filmtips istället, rushmore. wes anderson och bill murray är bäst men det vet ni ju redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara