tisdag 25 december 2012



























hej hjärtan!! har haft en alldeles ypperlig julhelg med julavslutningar och spelningar och bubbelblåsning. tyvärr så har kameran varit stendöd fram tills idag, så kan varken visa bilder på min gulligaste vilding eller när jag dansar till det här men jag antar att ni överlever. 





























i fredags var jag som sagt på spelning på porslinan, och när det var slut och jag med så åkte jag hem till den lilla mamman för att dagen efter fira jul!! det var gosigt, mest för att vi åt GOD mat och min finaste bästa gulligaste vilding var där och kramades. luv her more than life. 





























i söndags åkte vi till farmor och av henne fick jag det knäppaste pusslet jag någonsin skådat. 





























så sjukt fint, dock gav jag upp med att pussla det. finns inte ens bild på motivet, om det ens är ett motiv. bara olika nyanser av grönt ju. 






























sen till något helt fantastiskt jag fick av mammi. började på allvar gråta när jag öppnade paketet och såg att den här låg i.  


























serri den finaste boken jag någonsin ägt. SÅ MYCKET KLOKT

bilder att dö för, så klart. 





























och kanske det bästa av allt. MAN FÅR KLISTERMÄRKEN!!!!!!!! alla som känner mig förstår min lycka i det här



































sen blev det julafton hos pappa och jag drunknade i alla apfina muminprylar jag fick och all mat jag åt. tjatade i hundra år om att vi skulle se grinchen (min bästa julfilm) men istället spelade vi spel tills långt in på natten. 
idag vaknade jag sent och drack varm choklad till frukost iförd mitt bästa nattlinne och med mina skönaste strumpor på fötterna. carpe livet. nu ska vi hem till farfar för att min familj ska äta kött och kött med köttsås och jag ska svälta. puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

älska mig bara